|
Category: Business services -> Educational Services -> Couching & Mentoring
Country: All countries
 Zakres szkolenia:
· wprowadzenie w budowę urządzeń i systemów,
· zasady prac instalacyjnych, konserwacyjnych,
· przygotowanie do samodzielnych prac instalacyjnych.
Wskazane kwalifikacje uczestnika:
· niepełne średnie,
· zasadnicze zawodowe,
· ogólnokształcące lub średnie techniczne: elektryczne lub elektroniczne.
Czas szkolenia:
· 60 h (sześć dni)
Najbliższy termin:
· 9-14.10.2006 r.
Koszty szkolenia:
1900,00 zł (cena obejmuje:[...] Details...  Możecie Państwo wziąć udział w naszych imprezach integracyjnych. Nasze doświadczenia organizacyjne, bogate zaplecze sprzętowe, wykwalifikowana kadra pracownicza oraz oryginalne scenariusze dostarczają wielką dawkę uśmiechu oraz relaksu dla ciała i umysłu.
Łączymy to zarazem z elementami szkolenia, budowania więzi w grupie, zacieśniania kontaktów w zespole współpracujących z sobą ludzi – przy aktywnym zaangażowaniu każdego z Państwa realizujemy plany szkoleniowe w warunkach[...] Details...  dobre czytanie to rozwiązanie!
Większość ludzi czyta poniżej swoich możliwości, ograniczając zasób informacji, które mogliby przyswoić. Nie sposób przecenić znaczenia szybkiego czytania. Szybko czytać to znaczy szybko uczyć się, szybko selekcjonować i przyswajać potrzebne informacje. W dobie ciągłego rozwoju mediów i powiększania zasobu informacji pisanych ta umiejętność staje się coraz ważniejsza.
Program kursu obejmuje dwanaście 120-minutowych spotkań. Każdy uczestnik[...] Details...  Celem szkolenia jest aktualizacja i uzupełnienie wiedzy i umiejętności w szczególności z zakresu:
a) oceny zagrożeń występujących w procesach pracy oraz ryzyka związanego z tymi zagrożeniami,
b) kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
c) ochrony pracowników przed zagrożeniami związanymi z wykonywaną pracą.
16h
forma: seminarium, szkolenie na odległość, samokształcenie kierowane
do 90zł./os.[...] Details...  „Komunikacja Interpersonalna”
Efektywna komunikacja - podstawą wszelkich działań zawodowych pracowników Twojej firmy
Dlaczego prawidłowa komunikacja jest ważna?:
1. Pracownicy muszą przekazywać efektywnie informacje, aby nawiązać wzajemne stosunki, w przeciwnym razie będą narażeni na stres, poczucie alienacji, rozczarowanie i odrzucenie przez innych.
2. Nabywanie wiedzy od innych współpracowników i przełożonych oraz uczenie się w oparciu o cudze doświadczenia ma[...] Details...  11.05.2009 - 12.05.2009
Korzyści
• Uzyskanie większej pewności siebie
• Kontrolowanie własnych stanów emocjonalnych
• Skuteczne radzenie sobie ze stresem
• Świadome kształtowanie relacji z otoczeniem
• Zmiana przekonań o sobie
• Zniwelowanie ograniczeń w relacjach z otoczeniem
Program szkolenia
1. CO TO JEST ASERTYWNOŚĆ?
• Asertywna autoprezentacja - otwarte wyrażanie swoich uczuć, opinii i potrzeb
• Asertywność jako zdolność[...] Details...  Kurs na prawo jazdy kat. B dla osób niepełnosprawnych obejmuje 30x45 min. wykładów oraz 30 h jazd pojazdem przystosowanym dla osób niepełnosprawnych.[...] Details...  Prowadzimy szkolenia w zakresie kompetencji zawodowych przewożników krajowych i międzynarodowych[...] Details...   „Technologia ATM” przedstawia zasadę działania sieci Asynchronous Transfer Mode (ATM), od formatu komórki do wirtualnych obwodów i połączeń. Oprócz opisu samej warstwy ATM szkolenie zawiera również opis działa funkcji kontroli ruchu, warstw adaptacyjnych i protokołów sygnalizacyjnych.
Szkolenie może zostać również dostarczone w wersji dwudniowej nazwanej „Technologia ATM i MPLS”. Ta połączona wersja dwóch szkoleń „Technologia ATM” i „Technologia MPLS” prezentuje[...] Details...  Cele szkolenia :
Zapoznanie uczestników z podstawowymi standardami dotyczącymi profesjonalnej obsługi klienta.
Przedstawienie uczestnikom szkolenia obsługi klienta, jako strategicznie ważnej relacji o kluczowym znaczeniu dla efektywnego działania przedsiębiorstwa.
Udoskonalenie umiejętności nawiązywania kontaktów z klientem.
Zwiększenie świadomego budowania pozytywnego wizerunku firmy lub instytucji.
Wykształcenie postawy badającej potrzeby klienta i efektywnego reagowania[...] Details...
|
|